Vpis v višji letnik ali ponovni vpis v letnik
Vpis v višje letnike, ponovni vpis v letnik in podaljšanje statusa (absolvent) poteka najkasneje do 28. septembra.
Dodiplomski študenti
Študenti dodiplomskih študijskih programov pošljejo po elektronski ali navadni pošti vpisni list s prilogami najkasneje do 22. 9. do 14. ure v Študentsko pisarno.
Poleg vpisnega lista morajo študentje izpolniti tudi anketni vprašalnik v Študijskem informacijskem sistemu in poravnati morebitno šolnino glede na Pravilnik o šolninah in drugih prispevkih v visokem šolstvu.
- Vpisni list (doc)
- Vpisni list (pdf)
- Navodila za plačilo šolnine in/ali IT prispevka
- Obrazec za izstavitev računa za podjetja
Podiplomski študenti
Študenti podiplomskih študijskih programov pošljejo po elektronski ali navadni pošti vpisni list s prilogami najkasneje do 22. 9. v Študentsko pisarno (naslov spodaj).
Poleg vpisnega lista morajo študentje izpolniti tudi anketni vprašalnik v Študijskem informacijskem sistemu in poravnati šolnino glede na cenik in Pravilnik o šolninah in drugih prispevkih v visokem šolstvu.
- Vpisni list (doc)
- Vpisni list (pdf)
- Navodila za plačilo šolnine in/ali IT prispevka
- Obrazec za izstavitev računa za podjetja
Cenik
Pogoji za vpis v višji letnik ali ponavljanje letnika
- Fakulteta za naravoslovje
- Fakulteta za humanistiko
- Fakulteta za znanosti o okolju
- Poslovno-tehniška fakulteta
- Akademija umetnosti
- Fakulteta za vinogradništvo in vinarstvo
- Fakulteta za podiplomski študij
Status študenta (2.1. točka pravil študija)
Z vpisom v letnik študent pridobi status študenta in s tem pravice in obveznosti, kot jih opredeljuje Zakon o visokem šolstvu.
Status študenta velja za celotno študijsko leto, ki traja od 1. oktobra do 30. septembra naslednjega leta.
Študent lahko po zaključku zadnjega semestra podaljša status študenta za 12. mesecev.
Ne glede na prejšnji odstavek študent statusa študenta po zadnjem semestru ne more podaljšati, če je v času študija ponavljal letnik ali spremenil študijski program ali smer.
Študentke matere, ki v času študija rodijo, in študenti, ki v času študija postanejo očetje, imajo pravico do podaljšanja študentskega statusa za eno leto za vsakega rojenega otroka.
Senat fakultete oz. akademije lahko na podlagi prošnje študenta in na predlog Komisije za študijske zadeve ustrezne fakultete oziroma akademije status študenta tudi podaljša, vendar največ za eno leto, če ugotovi, da obstajajo za to upravičeni razlogi: vključitev v Leto plus, materinstvo, očetovstvo, daljša bolezen ali poškodba, primanjkljaji, ovire ali motnje študenta ter drugi upravičeni razlogi oz. če gre za študenta s posebnimi potrebami ali posebnim statusom.
Zoper odločitev Senata fakultete je dovoljena pritožba v roku 8 dni od vročitve odločitve. O pritožbi odloča Senat Univerze. Odločitev Senata Univerze je dokončna.
Izjemno napredovanje (1.4. točka pravil študija)
Senat fakultete oz. akademije lahko na predlog Komisije za študijske zadeve ustrezne fakultete oz. akademije lahko dovoli napredovanje tudi v primeru, ko študent ni izpolnil zahtevanih pogojev, če ugotovi, da obstajajo za to upravičeni razlogi: materinstvo, očetovstvo, daljša bolezen ali poškodba, primanjkljaji, ovire ali motnje študenta ter drugi upravičeni razlogi oz. če gre za študenta s posebnimi potrebami ali posebnim statusom. Študent mora za prehod v višji letnik zbrati minimalno 36 ECTS iz prejšnjega letnika.
Komisija za študijske zadeve začne postopek na podlagi pisne prošnje študenta za izjemno napredovanje.
V prošnji mora študent navesti utemeljene razloge in povezavo, da je ta razlog neposredno vplival na izpolnjevanje študijskih obveznosti. V prošnji navedene utemeljene razloge mora študent izkazati z verodostojnimi listinami, iz katerih je razvidno obdobje, v katerem zaradi njih ni mogel študirati.
Zoper odločitev Senata fakultete je dovoljena pritožba v roku 8 dni od vročitve odločitve. O pritožbi odloča Senat Univerze. Odločitev Senata Univerze je dokončna.
Datumi Komisij za študijske zadeve
Fakulteta | Rok za oddajo prošnje v tajništvo | |
---|---|---|
Fakulteta za naravoslovje | informacije v tajništvu | |
Fakulteta za humanistiko | informacije v tajništvu | |
Fakulteta za znanosti o okolju | 20. 9. najkasneje do 12. ure | |
Poslovno-tehniška fakulteta | 20. 9. najkasneje do 12. ure | |
Akademija umetnosti | informacije v tajništvu | |
Fakulteta za vinogradništvo in vinarstvo | 20. 9. najkasneje do 12. ure | |
Fakulteta za podiplomski študij | informacije v tajništvu |
Študente opozarjamo, da prošnje oddajo pravočasno, saj komisija prepozno oddanih prošenj ne bo obravnavala.
Dodatne informacije
Univerza v Novi Gorici
Študentska pisarna
Vipavska cesta 13
SI-5000 Nova Gorica
E: studentska.pisarna@ung.si
T: 05 3315 234
F: 05 6205 200
Uradne ure:
Ponedeljek – petek: 9.00 – 11.00, 13.00 – 15.30
Univerza v Novi Gorici
Študentska pisarna Vipava
Dvorec Lanthieri
Glavni trg 8
SI-5271 Vipava
E: studentska.pisarna@ung.si
T: 05 9099 717
Uradne ure:
Ponedeljek, sreda, petek: 13.00 – 15.30
Torek, četrtek: 9.00 – 11.00, 13.00 – 15.30