Medkulturna vzgoja in izobraževanje

Magistrski študijski program Humanistični študiji / Fakulteta za humanistiko

  • Bennett, Christine I. (2011). Comprehensive multicultural education: theory and practice. Boston: Allyn and Bacon. E-gradivo
  • Dežan, Lucija, Sedmak, Mateja (2020). Policy and practice: The integration of (newly arrived) migrant children in Slovenian schools. Annales, Series historia et sociologia 30/4, 559–574. DOI 10.19233/ASHS.2020.37. E-gradivo
  • Dimkovska, Lidija (ur.) (2014). Iz jezika v jezik: antologija sodobne manjšinske in priseljenske književnosti na Slovenskem. Ljubljana: Društvo slovenskih pisateljev.
  • Ermenc, Klara S. (2007). Vzgoja za sožitje med različnimi možna le kot subverzivna dejavnost učitelja? Zgodba o uspehu s priokusom grenkobe – diskriminacija v Sloveniji (ur. Silvo Devetak). Maribor: ISCOMET – Inštitut za etnične in regionalne študije, 62–69. E-gradivo
  • Ermenc, Klara S., Štefanc, Damijan, Mažgon, Jasna (2020). Challenges of differentiated and individualized teaching in vocational education: the case of Slovenia. Problems of education in the 21st century 78/5, 815–831. DOI 10.33225/pec/20.78.815. E-gradivo
  • Gorski, Paul (2012). Equity and social justice from the inside-out: ten commitments for intercultural educators. Mapping the broad field of multicultural and intercultural education worldwide: towards the development of a new citizen (ur. Nektaria Palaiologou, Ginther Dietz). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars, 388–401. E-gradivo
  • Grant, Carl A., Agostino, Portera (ur.) (2011). Intercultural and multicultural education: enhancing global interconnectedness. New York, Oxon: Routledge. Katalog
  • Hahl, Kaisa idr. (ur.). (2015). Diversities and interculturality in textbooks: Finland as an example. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars. Katalog
  • Kalc, Aleksej, Milharčič Hladnik, Mirjam, Žitnik Serafin, Janja (2020). Doba velikih migracij na Slovenskem. Ljubljana: Založba ZRC, ZRC SAZU. Katalog
  • Kalin, Jana (2009). Pedagoški vidiki sodelovanja učiteljev in staršev: izzivi za učitelje, šolo, starše in družbeno skupnost. Šola kot stičišče partnerjev: sodelovanje šole, družine in lokalnega okolja pri vzgoji in izobraževanju otrok (ur. Franc Cankar, Tomi Deutsch). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 83–97.
  • King, Russell idr. (2010). The atlas of human migration: global patterns of people on the move. London: Earthscan. E-gradivo
  • Koser, Khalid (2007). International migration: a very short introduction. Oxford, New York: Oxford University Press. E-gradivo
  • Lesar, Irena, Ivana Čančar, Jug Došler, Anita (2012). Učitelji iz Slovenije in Švedske o poučevanju (novo)priseljenih učencev. Dve domovini/Two Homelands 36, 59–72 E-gradivo
  • Lesar, Irena, Majcen, Ivana, Podlesek, Anja (2020). Stališča (bodočih) pedagoških delavcev kot temelji kakovostnemu vključevanju otrok priseljencev. Dve domovini/Two Homelands 52, 147–164 E-gradivo
  • Lukšič Hacin, Marina, Milharčič Hladnik, Mirjam, Sardoč, Mitja (ur.). (2011). Medkulturni odnosi kot aktivno državljanstvo. Ljubljana: Založba ZRC, ZRC SAZU, https://doi.org/10.3986/9789612542719 E-gradivo
  • Lukšič Hacin, Marina (2018). Selitvena dinamika slovenskega prostora v zgodovinski perspektivi. Dve domovini/Two Homelands, 48, 55–72 E-gradivo
  • Milharčič Hladnik, Mirjam, Kožar Rosulnik, Klara (2021). The challenges of integrating migrant children into the Slovenian education system. Migrant children's integration and education in Europe: approaches, methodologies and policies (ur. Mateja Sedmak idr.). Barcelona: Octaedro, 187–204 E-gradivo
  • Milharčič Hladnik, Mirjam (2020). Kolektivna izkušnja prebežništva in drugih oblik izseljevanja mladih po drugi svetovni vojni v pisnih, ustnih in drugih avto/biografskih virih. Dve domovini/Two Homelands 51, 151–166. https://doi.org/10.3986/dd.2020.1.09 E-gradivo
  • Mlekuž, Jernej (2017). 'We Asked for Workers. We Got Bureks Instead': meanings and material significance of the burek in Slovenia. Ethnologia Europaea: journal of european ethnology 47/2, 72–86. E-gradivo
  • Mlekuž, Jernej (2021). ABCČĆ migracij. Ljubljana: Založba ZRC SAZU. E-gradivo
  • Nieto, Sonia Bode, Patty Bode (2008). Affirming diversity: the sociopolitical context of multicultural education. Boston: Allyn & Bacon. Katalog E-gradivo
  • Palaiologou, Nektaria, Dietz, Gunther (ur.) (2012). Mapping the broad field of multicultural and intercultural education worldwide: towards the development of a new citizen. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars.
  • Peček, Mojca, Ermenc, Klara S. (2016). Educating teachers to teach in culturally and linguistically heterogeneous classrooms. Sodobna pedagogika 67/2, 8–25 E-gradivo
  • Portera, Agostino, Grant, Carl A. (ur.) (2017). Intercultural education and competences: challenges and answers for the global world. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars. Katalog
  • Rutar, Sonja (2018). Kakovost šole s perspektive učencev s priseljensko izkušnjo kot izhodišče za zagotavljanje inkluzivnega izobraževanja. Dve domovini/Two Homelands 48, 109–127 E-gradivo
  • Sedmak, Mateja, Medarić, Zorana Medarić (2017). Life transitions of the unaccompanied migrant children in Slovenia: subjective views. Dve domovini/Two Homelands 45, 61–77 E-gradivo
  • Šabec, Ksenija (2016). Slovenski učbeniki kot akter etnocentrične in rasistične socializacije: primer osnovnošolskih učbenikov za geografijo. Dve domovini/Two Homelands 44, 139–152 E-gradivo
  • Toplak, Kristina (2019). Migracijski pojmovnik za mlade. Maribor: Aristej. Katalog
  • Vižintin, Marijanca Ajša (2014). Model medkulturne vzgoje in izobraževanja: za uspešnejše vključevanje otrok priseljencev. Dve domovini/Two Homelands 40, 71–89 E-gradivo
  • Vižintin, Marijanca Ajša (2016). (Im)migrant and ethnic minority literature in education curricula in Slovenia. CLCWeb (Comparative Literature and Culture) 18/1 E-gradivo
  • Vižintin, Marijanca Ajša (2017). Medkulturna vzgoja in izobraževanje: vključevanje otrok priseljencev. Ljubljana: Založba ZRC SAZU. Katalog
  • Vižintin, Marijanca Ajša (2018). Developing intercultural education. Dve domovini/Two Homelands 47, 89–106, E-gradivo
  • Vižintin, Marijanca Ajša (2021). Začetki dopolnilnega pouka slovenskega jezika in kulture v Nemčiji v 20. stoletju. Dve domovini/Two Homelands 54, 189–204 E-gradivo
  • Zorman, Anja, Zudič Antonič, Nives (2019). Intercultural sensitivity of teachers. Annales, Series Historia et Sociologia 29/2, 247–258 E-gradivo
  • Žitnik Serafin, Janja (ur.) (2015). Slovensko izseljenstvo v luči otroške izkušnje. Ljubljana, Založba ZRC, ZRC SAZU, DOI: 10.3986/9789612548469. Katalog